marți, 29 aprilie 2008

ALANDALA



Hey, shtii ma gandeam oare de ce sunt si am fost mereu atras de negru, de sound-uri care aduc a razboi, de ce mi se face scarba de sound-urile simpliste (gen minimal)... de ce cand vad un banner sau un afis sau o lucrare corelista amarata mi se face sila sa o comentez...

Bun...


Oare ce este specialul?? de unde provine?


De unde iti dai seama ca acel lucru este defapt un lucru care ar merita bagat in seama si altul nu?? care este diferenta dintre aprecieri...stau de multe ori si ma gandesc din punctul altora de verede...cand as putea gandi ca mine...dar...daca nu le place *clientilor ma refer aici*....daca nu le-ar place stilul meu?...genul meu...am i special?...sau plictisesc...


Fuck...sunt atatea intrebari cand lucrezi cu diferiti oameni...dupa care trebuie sa te aliniezi,...si daca trebuie...intrebarea urmatoare va fi "de ce"....

Niciun comentariu: