luni, 5 octombrie 2009

Miracolul vietii..Uneori...intru intr-un fel de criza...



Uneori (si in ultimul timp din ce in ce mai des) intru intr-un fel de criza de timp si incerc sa recuperez tot ceea ce binenteles nevrut am pierdut, sau am ratat. Nu ma refer la nici un sentiment..ci doar la partea in care te duci in fiecare zi...cand poti, cand apare vreun event, un party tare.
Va pot spune...ca aceasta criza...cred ca se datoreaza muncii...dimineata si ziua ma consum ..si singurul lucru la care ma gandesc...este sa vina ziua de joi..cand incepe usor, usor weekend-ul..Cand te gandesti...unde te mai duci, cu cine te intorci..sau de ce nu daca te intorci cu cineva..dar astea-s subiecte de dezbatere in alt post ..posibil pe un alt blog.
Si cum spuneam...stai si te gandesti cum va fi..ce vei face si mai ales unde te vei duce..desigur lucrurile se vor da peste cap de tot, cand vezi ca telefonul iti suna si trebuie neaparat sa ajungi in alte locuri, unde sa spun, ca prezenta ta este obligatorie...
Cum sa va spun..de 1 luna cred ca le-am facut pe toate(desi nu mi-am planuit...si nici ca imi trecea prin cap)..cred ca face parte din miracolul vietii.,,tot.
Dar ca postul sa aiba si o consistenta de informatii..va pot spune ca ma distrez foarte tare in
society
toxic - daca vrei sa savurezi o cafea si sa iti mixeze unul:))
si mai peste tot pe unde sunt mai putini cefosi si shawormari...search them...there are a few places in town.


PS: la piesa asta desi e veche .. urmeaza un remake progressive.:D facut de moi... poate il pun pe youtube:))

Niciun comentariu: