miercuri, 28 octombrie 2009

Trend-ul de a vota!

Citesc tot felul de bloguri, website-uri de stiri, ma uit in ziare si la reclamele lor, peste tot observ trend-ul de a vota. Peste tot, decupeaza cuponul si voteaza sau voteaza si completeaza, sau inscrie-te pentru a vota (adica astia iti mai cer inca un serviciu in plus), sau pur si simplu te intreaba asa with no reason at all...de ce parere ai tu despre..
Palpitant este ca te si sugestioneaza, nu-ti lasa loc imaginatiei, aici ma refer la intrebarile cu cate 4 raspunsuri, care frate, nici unul din ele, nu te multumeste pe deplin. Sa zici Da domle, am votat pe forumul asta, asa este si imi sustin parerea.

Ma gandesc ca este un indemn la vot pe subliminal, ma gandesc ca unii sunt atat de disperati pentru poll-uri incat ar plati oricat numai sa aiba o masa de populatie.
Sa nu va ganditi ca poll-urile nu sunt directionate, ei stiu clar din o suma de poll-uri pe diferite teme, ce directie au unii votanti.

Cat despre mine, clar, eu stiu ce votez si nu ma ascund...as putea vota ca becali, dar am putin bun simt, si doar va spun . Eu votez din principiu PSD, sunt de aceiasi factura si la saracia care este, nu as putea fi altfel, decat un social democrat veritabil.

Si ca sa fiu in tema, daca e cineva in rezonanta cu mine, sa voteze si pe blogul meu:)))

Niciun comentariu: