sâmbătă, 22 decembrie 2007

3 zile de calvar - 132 beat - tequilla, redbull, sampanie, fete:D si wiskey

Secretul??? Trebuie sa incepem cu ingredientele:
1. motivele: minirevelion - warm up
2. o aniversare :D
3.dj-ala

Nu cred ca multi dintre prieteniii mei au suportat ce am suportat eu astea 3 zile, Prea multa tequila, enorm de mult wiskey , redbull la discretie, si destule fete....cam multe....De partea cu fetele, chiar nu am sa ma leg, dar.................
In fine ...poate daca imi mai amintesc "picanterii"....le pun pe blog.

7 comentarii:

Anonim spunea...

:)) o da...asta da calvar;)
Bautura..atmosfera..fete:-"..si dupa dureri de cap;))..partea buna e k te-ai distrat pe moment..asa-i?

Bejan Igor spunea...

Neam durere de cap, mai de graba, amorteala, azi dimineata park eram anesteziat....nu-i problema...simt ca toate astea vor continua, azi i-au o zi de repaus.:D:D:D:D: cred....

Anonim spunea...

E bn dak vor continua..e rau dak doar crezi;))

Bejan Igor spunea...

O sa continue....
Sa vedem ce facem de craciun . ...oriunde ma voi duce sau cu cine, tot mare betzie va iesi...
MMMM mi-e cam frica dupa seara trecuta....dar cea care comenteaza nu a vrut sa vina...

Anonim spunea...

A fost prea obosita;)):P
Nu stiu ce ati mai facut, dar se vede k ati mai chefuit..destuuul;))
Si ce ziceai de bautura? :-?...

Bejan Igor spunea...

Multa surioaro....multa rau...

Unknown spunea...

Uite igor, surioara ta a ratat ultima petrecere. Ai grija sa nu o rateze si pe urmatoarea.