marți, 18 decembrie 2007

Iasi ooohhhh iasi

Drumul anevoios, am facut aproape 5 ore cu un tren obosit care, pe la jumatatea drumului era plin cu zapada si gheata pe la usi.
Am ajuns in gara am luat taxi si via hotel...
Un oras inghesuit din toate punctele de vedere, strazi cu doar 2 benzi ce tot timpul sunt aglomerate pana la refuz, mixuri de arhitectura retro cu arhitectura avangardista care nu se completeaza neam.
Incepe sa ninga, orasul se completeaza in nuante de alb si gri cenusiu - culorile umezelei care iti intra in blugi si adidasi, practic te sictireste de tot...Surpriza incepe seara.
Baieti va spun o chestie: Uitati de Galati, Braila, Timisoara...fratilor, femei mai frumoase ca in Iasi nu am vazut in viata mea...Pana si vanzatoarea de la cel mai prost chiosc fast-food era super tare...Nu am vazut nici o grasa, nici o nasoasa...in 2 zile m-am delectat. Partea mai buna pentru noi este ca pe baietii ieseni, nu ii prea ajuta fata. . . parca sunt loviti cu lopata in cap de la 7 dimineata pana pe la 9. Urati cu spume, deci ceea ce ne face pe noi, mari vanatori de pisicute. Din pacate m-am abtinut:(( slab am fost

9 comentarii:

Unknown spunea...

Cum domle nu ai iesit tu la vanatoare de pisicute?? Graaaaav!!!

Bejan Igor spunea...

mda...ma intreb si eu cum de am stat

Unknown spunea...

pai care au fost motivele de ai stat in banca ta? Ca doar ziceai ca in iasi sunt cele mai frumoase femei nu?

Bejan Igor spunea...

Prin simplu fapt ca nu sunt animal si nu raspund pe baza de instinct...mai stau si mai si gandesc..

Unknown spunea...

asta este foarte bine. te intrebam pentru ca din ce ai scris se intrezarea asa, o urma de regret asupra fpatului ca nu ai actionat.... sau ma insel?

Bejan Igor spunea...

personal things. sorry.

Anonim spunea...

bah nene stiam si eu de iasi ...doar femeile mai salveaza orasu ala .....oricum eu ma gandesc la seara de vineri ora nu o stiu ...in club One DjKlu si cu Dj Ignore live mix party ....paradoxu e ca o sa bagam house in inima manelistilor deci o sa fie un deliciu personal

Bejan Igor spunea...

nu's manelisti...chiar

Anonim spunea...

ma refeream la cei care se duc in One de obicei :)